چقدر برای سئو هزینه کنیم؟
نوشته شده توسط : ساحل

قیمت سئو یا تعرفه سئو چیست و شیوه محاسبه بها سئو چیست؟
سوالی که شاید ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد. پیش از هر چیز باید بدانید که بر پای بست، تحقیقات به عمل آمده 85% کسان در گیتی (و طبیعتا درصد نزدیکی به همین عدد در ایران) برای یافتن یک محصول یا خدمات ابتدا در اینترنت جستجو می کنند. فلذا در صورتی که تارنما شما در صفحه نخست جستجو نباشد، احتمالا شما توسط مشتریان برگزیدن نخواهید شد و رقبا گوی سبقت را از شما خواهند ربود! اگر به اهمیت سئو تارنما یا سئوسایت فروشگاه اینترنتی خود پی اسیر اید، بهتر است که با انواع روش بهینه سازی سئو آشنا شوید و بدانید کدام شیوه سئو برای وب سایت شما مناسب تر است و خرج سپریدن سئو چقدر است.خیلی از ما فهرست بها سئو سایت می خواهند."تعرفه خدمات سئو"
قیمت سئو داخلی سایت
سئو داخلی سایت به کلیه فعالیت های لازم جهت استاندارد سازی و آماده سازی سایت گفته می شود که لازم است قبل از آغاز بهینه سازی سئو بیگانه و یا تبلیغات گوگل (Ad Words) انجام شود. باید در نظر داشته باشید حتی با بهترین سئو بیگانه و صرف خرج های بسیار چنانچه سئو درونی سایت شما پسندیده نباشد، نه تنها نتیجه و تأثیری تماشا نخواهید کرد، بلکه شدنی است مشمول جریمه (پنالتی) سایت گوگل نیز شوید و لغایت مدت ها تارنما شما از نتایج جستجوی گوگل پنهان بماند. سئو درونی سایت به موتور جستجوگر کمک می کند تا درک راستی از محتوا، جستار فعالیت، دسته بندی محتوایی و منوهای سایت داشته باشد و برآیند اینکه وب سایت را با دقت بیشتری در نتایج جستجوی کاربران نمایش دهند. به عبارت سایر سئو درونی کمک می کند، سایت شما درست شناخته شود و در جایگاه بهتری نمایش دیتا شود. بر خلاف سئو خارجی، تعرفه سئو درونی سایت با توجه به مشخص بودن فعالیت های قابل سپریدن و حجم شغل کاملا واضح و ساده قابل محاسبه خواهد بوده. تعرفه پایه و ثابت سئو داخلی برای هر وبسایت در امسال معادل 300,000 تومان (سیصد هزار تومان) می باشد و به ازای هر صفحه از سایت مبلغ 10,000 تومان به این مبلغ افزوده می شود. برای مثال چنانچه احتیاج داشته باشید هزینه بهینه سازی سئو داخلی را برای یک تارنما و در ضمن 20 صفحه درونی محاسبه نمایید، می توانید از فرمول ذیل کاربرد فرمایید:
300,000 + (20 * 10,000) = 500,000 تومان
در بهینه سازی سئو داخلی سایت چه پیشه هایی انجام می شود؟
سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، واژه ها کلیدی و متا تگ ها (Description، Robots و ...)
سئو و بهینه سازی تگ های هدینگ صفحات (تگ های H1 و H2 و ...
ساخت و بهینه سازی نقشه سایت
فعال کردن فایل Htaccess و اصلاح تنظیمات آن
ترکیب و فشرده سازی فایل های جاوا اسکریپت
بررسی لینک ها و آدرس صفحات سایت و تصحیح آنها در صورت امکان
بررسی و ویرایش کدهای HTML و بروزرسانی و بهینه سازی آن
فعال کردن قابلیت Gzip در سایت به منظور فشرده سازی دیتا های سایت
فعال کردن قابلیت کش سایت
جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت در موعد رندر شدن سایت ( Defer Parsing )
مرتب سازی ترتیب بارگزاری و اجرای فایل های CSS و Javascript
بهینه سازی، تفریق حجم و نگارش متن جایگرین Alt برای عکس ها سایت
ترکیب و فشرده سازی فایل های CSS
اضافه کردن Expires Headers برای انواع فرمت فایل های سایت
معرفی تارنما در وبمستر گوگل
بهینه سازی حجم کلی سایت سایت
تولید لینک داخلی در صفحات سایت
بررسی تغییر مسیرهای اعمال شده در لینک های سایت
بررسی خاصیت Keep Alive
افزایش سرعت بارگزاری و نمایش سایت
بررسی و تصحیح ایندکس و فالو بودن صفحات سایت
بهینه سازی نمایش سایت در موبایل

درباره سئو درونی بیشتر بدانید
قیمت سئو بیگانه سایت
سئو بیگانه سایت که به چهره عام به آن سئو هم اطلاق می شود، به گردآور ای از عملیات فنی و متنوع گفته می شود که در جهت بهبود جایگاه تارنما در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر انجام می گردند. وانگهی افزایش بازدید کنندگان، نرخ تبدیل بازدید کنندگان، زمان ماندگاری در سایت نیز از سایر اهداف سئو خارجی می باشد. محاسبه خرج سئو به عوامل مختلفی وابسته است و تعیین قیمت سئو در هر سایت با دیگر سایت ها متفاوت است. هزینه سئو خارجی وی سایت با توجه به آنالیز و تخمین های اولیه که توسط تیم سئو پونه مدیا اتمام می شوند، تعیین می گردد. در عقیده داشته باشید از عقیده بخردانه و عرف اعلام هزینه سئو برای وب سایت بدون اتمام بررسی های اولیه اشتباه بوده و در صورتی که شخص یا تیمی به این چهره عمل کرد قطعا باید به اعتبار و تخصص آنها شک کرد. در حالت کلی بها سئو و بهینه سازی سئو متأثر از موارد پایین می باشد:

وضعیت فعالیت رقبا
میزان چشم وهمچشمی در بین واژه ها کلیدی
کمیت و کیفیت محتوای کنونی سایت
وضعیت و جایگاه فعلی سایت
تعداد واژه ها کلیدی باره نظر جهت بهینه سازی سئو و شفا رتبه
عمر سایت و پهنه و کیفیت سرور سایت
میزان تضمین باره نیاز برای جایگاه سایت پس از انجام پیمان نامه سئو
مشاوره، آموزش و پشتیبانی

درباره سئو خارجی اغلب بدانید
قیمت سئو ساعتی تعرفه سئو ساعتی
حدود بها سئو: 100 لغایت 300 هزار تومان در هر ساعت
سئو ساعتی همانطور که از نامش پیداست خرج خدمات مشاوره سئو و یا خدمات بهینه سازی سئو به چهره ساعتی محاسبه می گردد و شما می توانید فقط به اندازه احتیاج خویش از خدمات مشاوره سئو کاربرد نمایید. با انتخاب راهکار مشاوره سئو ساعتی که هزینه ی آن بسته به نوع و میزان خدمات واصله از ساعتی 100 هزار تومان تا ساعتی 300 هزار تومان متغییر می باشد، شما معمولا نکات مهم، استانداردها، تکنیک های تخصصی و تجارب لازم جهت بهبود و بهینه سازی سئو وبسایت خود را از کارشناسان پونه مدیا دریافت خواهید نمود. در عقیده داشته باشید، در شیوه سئو ساعتی مهارت، تخصص و تجربه خبره سئو بسیار تعیین کننده خواهد بود و در صورت اخذ خدمات سئو ساعتی از کسان تازه کار یا ناچیز تخصص شدنی خرج های زیاد زیادی بدون هیچ نتیجه و تأثیر مثبت و قابل توجهی به شما تحمیل شود. بر همین اساس پونه مدیا طبق تجارب و با پشتوانه فرهنگ و تخصص تیم سئو خود، با توجه به وضعیت فعلی وبسایت شما و رسیدگی آن، بهترین و مؤثر ترین نکات بهینه سازی سئو را که مناسب و مختص تارنما شما باشد ارائه خواهد نمود. در شیوه مشاوره سئو ساعتی شما معمولا تنها از خدمات مشاوره ای برخوردار خواهید شد و سپریدن و اجرای عملیات بهینه سازی بر عهده شما خواهد بود. لذا سئو ساعتی فقط در صورتی برای شما پسندیده از که از تخصص لازم برای بهینه سازی سئو (HTML, CSS و زبان برنامه نویسی کاربرد شده در سایت شما) برخوردار باشید. همچنین در این تدبیر به علت اینکه اجرای عملیات برعهده تیم پونه مدیا نمی باشد، تضمینی برای حصول نتیجه نهایی وجود ندارد. اگر مقیاس کسب و کار شما کوچک و محلی می باشد، اگر رغبت دارید خودتان بهینه سازی سئو سایت را انجام دهید و فقط بیچارگی به مشاوره دارید، اگر می خواهید هزینه های سئو را به صورت آسان و شفاف محاسبه و مدیریت کنید مشاوره سئو ساعتی ممکن است برای شما مناسب باشد.

نتایج نهایی:
فقط دریافت مشاوره تخصصی سئو

مدت زمان رسیدن به نتیجه: به دلیل ماهیت مشاوره ای این روش مدت سررسید حصول نتیجه نا مشخص است

مدت زمان پایداری نتیجه: به دلیل ماهیت مشاوره ای این شیوه میزان پایداری نا مشخص است

مزایا:
هزینه پایین
پرداخت تنها به میزان نیاز

معایب:
داشتن دربایستن به ادب برنامه نویسی برای کارفرما
مشخص نبودن نتیجه و وابسته بودن آن به روش اجرا

سطح هزینه: پایین
قیمت سئو ماهانه تعرفه سئو ماهانه
حدود بها سئو: 800 هزار تومان لغایت 4 میلیون تومان در هر ماه
در طریق بهینه سازی سئو سایت ماهانه، با عقد پیمان نامه های دست کم سه ماهه و پرداخت مبلغی مشخص به چهره ماهانه، تیم سئو پونه مدیا با تعیین علمی و ریزبین اهداف از قبیل میزان رشد بازدید، میانگین رتبه سایت در واژه ها کلیدی، شمار واژه ها کلیدی، میانگین زمان ماندگاری در سایت و سایر متریک ها، سطح انتظارات و نتایج قابل انتظار بعد از پسین عملیات بهینه سازی سئو را مشخص و تعیین می نماید. میزان مبلغ و دست کم مدت پیمان عدل در روش سئو ماهانه براساس برآوردها و آنالیز اولیه وب سایت، رقبا و دیگر پارامترهای تأثیر گذار تعیین و از دست کم 800 هزار تومان در ماه آغاز می شود. هنگام برگزیدن تیمی که قصد واگذاری پروژه بهینه سازی سئو سایت خود را به آن دارید، در صورت عدم دقت کافی و عدم رسیدگی سوابق و مثال کارهای تیم مذکور، شدنی است متحمل زیان و خسارت قابل توجهی شوید، بر همین بنیاد به شما پیشنهاد میکنیم پیش از انتخاب این شیوه و وانگهی تیم سئو حتما از حسن پیشینه و عملکرد تیم سئوی منتخب خویش اطمینان حاصل کنید. پونه مدیا می تواند مثال های متعددی از کامیابی های خود در پروژه های سئو را برای شما ارائه نماید. می توانید با خیال آسان همه چیز را به کارشناسان کارآزموده و کارآزموده پونه مدیا بسپارید و رشد و ترقی روز افزون وب سایت و کسب شغل خود را نظاره گر باشید.همچنین تیم سئو پونه مدیا با ارسال گزارش سئو تفصیلی ماهانه از عملکرد و نتایج به چهره منظم، امکان تعقیب و سنجش عملکرد و نتایج را برای شما فراهم می نماید. در روش سئو ماهانه، با پروا به فراخ شدن فعالیت های سپریدن شده و وانگهی تنوع اهداف، معمولا رتبه واژه ها کلیدی خاص به چهره قطعی تعیین نمی شود و بر روی طیف وسیعی از واژه کلیدی به چهره همزمان مانور دیتا می شود. بنابراین در روش سئو ماهانه چگونگی وب سایت شما به چهره کلی درمان پیدا می کند و تمرکزی بر روی یک پارامتر خاص وجود ندارد. نتایج به دست آمده از طریق سئو سایت ماهانه به شدت استوار تر از دیگر روش ها بوده و از ماندگاری بالاتری برخوردار خواهند بود. اگر پیمانه سوداگری شما میانه یا بزرگ می باشد، اگر منظور دارید بهینه سازی سئوی تارنما را به صورت کامل برون سپاری نمایید، اگر هدف پرداخت ماهانه مبالغ مشخصی را برای سئو سایت خود دارید، اگر به پیگیری بهینه سازی عمومی و پایدار هستید و نیازی به نتایج اختصار مدت و مقطعی ندارید این طریق شدنی است برای شما پسندیده باشد.

نتایج نهایی:
بهبود کلی و عمومی وضعیت سئو سایت، شفا میانگین رتبه سایت در موتور های جستجوگر برای کلمات کلیدی مختلف، افزایش بازدید سایت، افزایش مدت سررسید ماندگاری در سایت

مدت زمان رسیدن به نتیجه: دست کم سه ماه

مدت سررسید استقامت نتیجه: پایداری بلند مدت

مزایا:
نتایج عمومی پسندیده و درمان کلی چگونگی سئو
ماندگاری طولانی مدت نتایج
پرداخت هزینه به صورت ماهانه
ارائه گزارش ماهانه از عملکرد و نتایج
هزینه های متوسط و پسندیده تر نسبت به دیگر طریق های سئو

معایب:
مشخص نبودن دقیق میزان رشد

سطح هزینه: متوسط
قیمت سئو پروژه ای تعرفه سئو پروژه ای
حدود قیمت سئو: 800 هزارتومان تا 4 میلیون تومان در هر ماه
انجام بهینه سازی سئو به صورت پروژه ای به این چهره است، که منظور یا اهدافی مشخص از قبیل، افزایش بازدید، افزایش فروش، درمان رنک و رتبه و غیره برای وب سایت مشخص می گردد و بر همین اساس پس از بررسی وآنالیز ریزبین سایت، خرج بهینه سازی سئو برای رسیدن به اهداف مشخص شده اعلام می گردد. در شیوه سئو پروژه ای با پروا به اینکه اهداف و نتایج عملیات بهینه سازی سئو از پیش تعیین شده است، فقط در صورتی خرج خدمات را پرداخت خواهید کرد که پروژه به اهداف خویش رسیده باشد و در غیر این صورت مبالغ واصله با کسر خرج های انجام شده به شما عودت خواهد شد. در این شیوه به علت اینکه تعرفه سئو وب سایت از همان ابتدا مشخص شده است، شما نگرانی بابت تحمیل هزینه های اضافی نخواهید داشت. با توجه به دخیل بودن پارامترهای متنوع و پیچیده در محاسبه هزینه سئو و در ضمن عدم هشدار شما از همه این محاسبات، در چهره انتخاب اشتباه و بدون پژوهش تیم سئوکار ممکن است نسبت به خدمات دریافت شده، مبالغ اضافه تر و ناعادلانه خرج نمایید. بعد اگر منظور دارید روش سئو پروژه ای را برای عقد قرار عدل بهینه سازی سئو وب سایت خویش گزینش نمایید، رهنمود اکید می نماییم از خوش سرشناس و تخصص تیم سئو شغل برگزیده خویش اطمینان حاصل نمایید. تیم پونه مدیا با داشتن تجربه و پیشینه درخشان و انبوه در مقوله بهینه سازی سئو می تواند، اعتماد شما را کسب نماید. مثال پیشه سئو تیم پونه مدیا خویش استشهاد برا این ادعاست. در چگونگی کنونی مشقت متفاوتی از بها سئو اعلام می شود که می طاقت به محدوده بها های پایین اشاره نمود: 1,000,000 تومان لغایت 5,000,000 تومان
5,000,000 تومان تا 10,000,000 تومان
10,000,000 تومان الی 50,000,000 تومان
50,000,000 تومان و بیشتر در عقیده داشته باشید هزینه پروژه سئو سایت ، تعرفه seo شما کاملا وابسته به نتایج و اهداف باره انتظار، وضعیت فعلی وب سایت و سطح تخصص تیم سئو کار منتخب شما خواهد بود. در روش سئو پروژه ای، با علت مشخص بودن نتایج باره انتظار از عملیات بهینه سازی سئو و وانگهی مشخص بودن هزینه سئو، مقایسه و تعقیب عملکرد تیم سئوکار به راحتی قابل سپریدن می باشد. نتایج به دست آمده در طریق سئو پروژه ای معمولا از استقامت 6 ماهه برخوردار هستند. با گزینش شیوه سئو پروژه ای، تنها درمان پارامترهای تعیین شده در پیمان نامه تضمین می گردد. همچنین ارائه گزارش سئو تفصیلی در این تدبیر بهینه سازی سئو در پسین قرارداد ارائه خواهد شد. اگر پیمانه کسب و کار شما میانه یا کبیر می باشد، اگر منظور دارید بهینه سازی سئوی وب سایت را به صورت کامل برون سپاری نمایید، اگر بودجه مشخصی را برای بهینه سازی سئو سایت خود در نظر گرفته اید این شیوه ممکن است برای شما مناسب باشد.

نتایج نهایی:
رسیدن به اهداف و نتایج مشخص و از پیش تعیین شده در قرار داد

مدت زمان رسیدن به نتیجه: دست کم سه ماه

مدت سررسید پایداری نتیجه: پایداری بلند مدت

مزایا:
نتایج مشخص و قابل اندازه گیری
ماندگاری طولانی مدت نتایج
ارائه گزارش عملکرد بعد از سرانجام قرارداد

معایب:
هزینه های نسبتا بالا
پرداخت خرج به چهره غیر اقساطی

سطح هزینه: بالا
قیمت سئو واژه کلیدی تعرفه سئو واژه کلیدی
حدود قیمت سئو: آغاز از حداقل 1 میلیون تومان برای هر واژه و بر اساس سطح کاستی کلمه کلیدی
در روش سئو واژه کلیدی که یکتا از کهن ترین راهکارهای بهینه سازی سئو می باشد، کلمه یا واژه ها کلیدی باره نظر به چهره مشخص اعلام می شوند و کوشش می شود تارنما هنگام جستجوی این واژه ها کلیدی توسط کاربران و مشتریان در صفحه اول نتایج جستجوی سایت گوگل نمایش داده شود. در تدبیر بهینه سازی سئو بر اساس واژه کلیدی فقط قصد اصلی، نمایش سایت در صفحه نخست جستجوی گوگل برای کمات کلیدی برگزیدن شده می باشد و هزینه سئو نیز بر همین اساس و همچنین اندازه گیری سطح دشواری واژه کلیدی محاسبه و اعلام خواهد شد. در نظر داشته باشید وقتی از کلمات کلیدی هدف صحبت می شود، منظور یک عبارت می باشد که ممکن است این عبارت به خودی خود متشکل از چند واژه باشد. به عنوان مثال عبارت " بهینه سازی سئو تارنما " یک واژه کلیدی محسوب می شود و اثناء محاسبه هزینه، پنج بخشی بودن این عبارت نه تنها باعث افزایش هزینه سئو نخواهد شد، بلکه می تواند هزینه سئو را کاهش دهد. بنابراین در شیوه سئو واژه کلیدی چند بخشی بودن عبارت مورد عقیده یکی از عوامل مهم تعیین قیمت سئو می باشد. در نظر داشته باشید، در صورتی که احتیاج به پوشش طیف وسیعی از کلمات کلیدی داشته باشید، با پروا به حجم گسترده عبارات و کلمات مهم برای هر کسب و کار، خرج بهینه سازی سئو با روش سئو کلمه کلیدی ممکن است بسیار بالا باشد. تضمین ماندگاری و پایداری نتایج بهینه سازی سئو براساس کلمه کلیدی پس از واپسین،انجام قرار عدل 6 ماه می باشد. فلذا حضور پایدار واژه کلیدی مورد نظر در صفحه نخست نتایج جستجو گوگل با پروا به هستی چشم وهمچشمی پیوسته بر راز این جایگاه نیازمند تمدید و تکرار قرار داد در دوره های گوناگون می باشد. البته با وجود مشکلات فراوان این شیوه بهینه سازی سئو، پونه مدیا توانسته است به شیوه اختصاصی و ابداعی مختص به خویش برای بهبود شرایط قرارداد و وانگهی متعادل سازی خرج سئو به این روش دست یابد. محاسبه خرج بهینه سازی سئو کلمات کلیدی و همچنین مدت زمان رسیدن به هدف، به پارامترهای متعدد و پیچیده ای وابسته است که مجموع این پارامترها سطح دشواری سئو واژه کلیدی را مشخص می نمایند و برای این سبک سئو می تاب هزینه هایی در رنج 1 میلیون تومان الی حتی 1 میلیارد تومان نیز متصور شد. اگر لازم دارید سوداگری شما تنها در کلمات کلیدی ویژه و محدودی در صفحه اول جستجوی گوگل دیده شود، این طریق شدنی است برای شما مناسب باشد.

نتایج نهایی:
نمایش سایت در صفحه اول جستجوی گوگل برای واژه ها کلیدی مشخص شده

مدت سررسید رسیدن به نتیجه: حداقل سه ماه

مدت زمان پایداری نتیجه: پایداری اختصار مدت

مزایا:
نتایج مشخص و قابل اندازه گیری

معایب:
قدیمی بودن راهکار
عدم استقامت نتیجه در طولانی مدت
به دلیل تعدد واژه ها کلیدی در صورت احتیاج به پوشش همه واژه ها خرج سئو زیاد بالاست

سطح هزینه: بالا
تعرفه سئو
تعرفه سئودر نظر داشته باشید با توجه به توضیحات ارائه شده ارائه بها ریزبین سئو بدون بررسی سایت تقریبا غیر ممکن می باشد و جهت اعلام ریزبین خرج سئو لازم است حتما ضمن تماس با کارشناسان پونه مدیا و اعلام تقاضا های خود منتظر رسیدگی و آنالیز دقیق و کارشناسی تیم سئو پونه مدیا و در نهایت اعلام هزینه سئو باشید. علی رغم توضیحات فوق گاهی کارفرما نیاز دارد که مبلغ مشخصی را اخذ نماید. به همین انگیزه کوشش نموده ایم مبالغ و تعرفه های میانگین را برای بها خدمات سئو و بهینه سازی سئو مشخص نماییم که در جداول زیر ارائه شده است. با تهیه هر یک از بسته های سئو زیر شما از خدمات سئو درونی پایه، توصیه کلمات کلیدی جدید، ارائه جدیدترین راهکارهای سئو، حمایت و همچنین مشاوره تخصصی سئو در ساعت های کاری برخوردار خواهید شد.
قیمت سئو ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه عدد 1
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بهینه سازی 2 صفحه

-

ساخت 20 بک لینک

1 عدد فرآوری محتوا

-

ساخت 1 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس
600,000 تومان
ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه عدد 2
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بهینه سازی 4 صفحه

یک رپورتاژ - تارنما با رتبه ذیل 2000

ساخت 50 بک لینک

2 عدد تولید محتوا

ساخت 1 وبلاگ با 5 محتوا

ساخت 2 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس و لینکدین
1,100,000 تومان
ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه عدد 3
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز واژه ها کلیدی

بهینه سازی 8 صفحه

یک رپورتاژ - وب سایت با رتبه پایین 1000

ساخت 150 بک لینک

4 شماره تولید محتوا

ساخت 2 وبلاگ با 10 محتوا

ساخت 3 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس، لینکدین و فیس بوک
2,100,000 تومان
ماهانه
بسته خدمات سئو ماهانه شماره 4
آموزش مقدماتی اصول سئو

بررسی و آنالیز کلمات کلیدی

بهینه سازی 16 صفحه

یک رپورتاژ - وب سایت با رتبه زیر 500

ساخت 200 بک لینک

8 عدد فرآوری محتوا

ساخت 3 تارنگار با 15 محتوا

ساخت 4 شبکه اجتماعی
گوگل پلاس، لینکدین، فیس بوک و یوتیوب
4,300,000 تومان
ماهانه

قیمت سئو بر بنیاد کلمه کلیدی
سئو سطح دشواری یک
بهینه سازی سئو برای یک واژه کلیدی

تولید محتوا اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
1,000,000 تومان
سئو سطح معضل دو
بهینه سازی سئو برای یک واژه کلیدی

تولید درونمایه اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
3,000,000 تومان
سئو سطح کاستی سه
بهینه سازی سئو برای یک کلمه کلیدی

تولید درونمایه اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
5,000,000 تومان
سئو سطح دشواری چهار
بهینه سازی سئو برای یک کلمه کلیدی

تولید محتوا اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
8,000,000 تومان
سئو سطح معضل پنج
بهینه سازی سئو برای یک کلمه کلیدی

تولید محتوا اختصاصی

بهینه سازی سئو داخلی
15,000,000 تومان
قیمت سئو پروژه ای - بسته 1
خدمات سئو 3 ماهه
بهینه سازی سئو 15 واژه کلیدی

60% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 3 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
1,500,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 6 ماهه
بهینه سازی سئو 20 واژه کلیدی

120% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 6 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
1,400,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 12 ماهه
بهینه سازی سئو 25 واژه کلیدی

240% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 12 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
1,200,000 تومان
ماهانه
قیمت سئو پروژه ای - بسته 2
خدمات سئو 3 ماهه
بهینه سازی سئو 20 کلمه کلیدی

80% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 3 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
2,500,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 6 ماهه
بهینه سازی سئو 25 واژه کلیدی

160% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 6 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
2,400,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 12 ماهه
بهینه سازی سئو 30 کلمه کلیدی

320% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 12 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
2,200,000 تومان
ماهانه
قیمت سئو پروژه ای - بسته 3
خدمات سئو 3 ماهه
بهینه سازی سئو 25 کلمه کلیدی

100% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 3 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی بیگانه – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
3,500,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 6 ماهه
بهینه سازی سئو 30 واژه کلیدی

200% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 6 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
3,400,000 تومان
ماهانه
خدمات سئو 12 ماهه
بهینه سازی سئو 35 واژه کلیدی

400% افزایش بازدید کننده سایت

ارسال 12 گزارش سئو تفصیلی

بهینه سازی سئو داخلی

لینک سازی خارجی – بک لینک

لینک سازی داخلی

تولید محتوا

مدیریت سوشیال مدیا
3,200,000 تومان
ماهانه
هزینه سئو سایت وردپرس
با پروا به محبوبیت زیاد سیستم مدیریت محتوای ورد پرس و اینکه این سیستم مدیریت محتوا تمام خاصیت های لازم برای انجام سئو را دارا می باشد تمام مدلهای بالا برای سئو سایت ورد پرسی شما قابل سپریدن است . این سوال زیاد پرسیده می شود که بها سئو سایت ورد پرس چقدر است . به راستی منظور چه مدل سئو است با چه هدفی باید پیش درآمد قصد پروژه تعیین شود و گونه اجرا نسبت به سناریوی سئو کار رویداد بیافتد. خرج انجام سئو سایت به روشهای بالا می باشد.

هزینه سئو سایت جوملا
با پروا به محبوبیت زیاد سیستم مدیریت محتوای جوملا و اینکه این سیستم مدیریت محتوا تمام ویژگی های لازم برای اتمام سئو را دارا می باشد تمام مدلهای بالا برای سئو سایت ورد پرسی شما قابل انجام است . این سوال بسیار پرسیده می شود که قیمت سئو سایت جوملا چقدر است . در واقع هدف چه مدل سئو است با چه هدفی باید آغاز قصد پروژه تعیین شود و گونه اجرا نسبت به سناریوی سئو پیشه اتفاق بیافتد. هزینه اتمام سئو سایت به روشهای بالا می باشد.

قیمت سئو
قیمت سئو را ساختار فعلی سایت شما تعیین می کند، در برخی شرایط دربایستن به طراحی قالب جدید سایت و یا بهینه سازی قالب کنونی شما مطابق با استانداردهای روز سئو وجود دارد. آنالیز کلمات کلیدی و میزان کار و جنبش رقیبان شما نیز از جمله پارامترهای تأثیر گذار در بها سئو است.
قیمت سئو باتوجه به پلن انتخابی شما میزان بک لینک ها و کیفیت آنها، میزان فرآوری درونمایه و اشتراک گذاری آنها در شبکه های اجتماعی متفاوت خواهد بود.

خرید پکیج سئو
خرید پکیج سئو به چهره آنلاین در سیستم ما شدنی است. پونه مدیا به شما رهنمود می کند از خرید سئو یا خرید پکیج سئو به صورت آنلاین خوداری کنید سئو کاری است که پیش از شروع آن باید اهداف و مدل پروژه به چهره کامل آنالیز شود خدمتی نیست که مانند کالا بتوان یک اسم ریزبین برای آن انتخاب کرد.

هزینه سپریدن سئو
هزینه سپریدن سئو پیوستگی به تعداد کلید کلمه های منتخب، سختی واژه ها کلیدی، وضعیت رقبا، جایگاه کنونی سایت و بسیاری عوامل دیگر پیوستگی دارد. هزینه سپریدن سئو در نهایت با پروا به تحلیل سایت بدست تیم متخصصین سئو تعیین می گردد. با این وجود تیم پونه مدیا برای رفاه حال شما عزیزان هزینه انجام سئو را با بیشترین تخفیف ممکن ارائه نموده است. در جدول بالا خرج سپریدن سئو بر پای بست، پلن های مخلتف ارائه شده است.

لیست بها سئو
لیست قیمت سئو را می توانید در این صفحه نگریستن فرمایید. بها سئو به موارد متعددی ارتباط دارد از آنگونه این موارد می تاب به وضعیت فعلی سایت شما و چگونگی رقیبان سوداگری شما اشاره کرد. در صورتیکه سایت شما از قدرت حوزه و دیرینگی فوقانی برخوردار باشد قطعا پلن مورد احتیاج از لیست بها سئو برای بهینه سازی آن مختصر هزینه تر خواهد بود.
لیست بها سئو و گزینش پلن پسندیده برای سایت شما نیازمند بررسی و آنالیز دقیق است. تیم سئو پونه مدیا با داشتن بیش از 14 سال تجربه و نزاکت تخصصی در گویه بیشتری کسب و کارهای پرکار احاطه کامل بر میزان جستجو کلمات کلیدی هر صنف دارد. برای اطلاع از قیمت سئو پسندیده با سوداگری شما با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

تعرفه خدمات سئو
تعرفه خدمات سئو بر اساس سئو پروژه ای، سئو ماهیانه، سئو ساعتی و سئو واژه ها کلیدی متفاوت است. تعرفه خدمات سئو در جدول بالا بسته به سطح کاستی کلمات و چگونگی رقبا و وضعیت کنونی سایت شما نمایش دیتا شده است.

نحوه محاسبه بها سئو
نحوه محاسبه بها سئو باتوجه به دربایستن وب سایت شما در بهترین صورت ممکن محاسبه می گردد. در صورتیکه سئو ماهیانه دلخواه شما باشد دست کم ششصد هزارتومان پایه آن می باشد. فهرست وظابفی که ادر سئو پروژه ای سپریدن میگیرد را می توانید در جدول بالا مشاهده نمایید. نحوه محاسبه قیمت سئو بر پای بست، واژه ها کلیدی نیز در 5 سطح از لحاظ کاستی بخش بندی می گردد که حداقل آن با بها یک میلیون تومان ارائه می شود. نحوه محاسبه قیمت سئو پروژه ای نیز بسته به میزان خدمات و سررسید پروژه از دست کم یک میلیون نیم آغاز می گردد.

استعلام قیمت سئو
استعلام بها سئو جدای از آنچه مطرح شد شدنی است توسط کمپانی های گوناگون متفاوت باشد. الزاما بالا بودن بها سئو انگیزه بر تضمین حضور شما در صدر نتایج جستجوی گوگل نخواهد بود و بالعکس ذیل بودن قیمت سئو نیز لزوما شما را به خواسته خویش نمیرساند. به شما توصیه می کنیم ضمن استعلام بها سئو از کمپانی های گوناگون از نمونه کارهای سئو آنها دیدن کنید و میزان کامیابی آنها را در بهینه سازی آن سایت ها برای موتورهای جتسجو بسنجید.

تعرفه بهینه سازی و سئو

سوالات متداول

تعرفه خدمات سئو چقدر است؟

تعرفه سئو به معیارهای متفاوتی مانند به رتبه و جایگاه فعلی سایت شما، جایگاه رقبا، گونه و تعداد کلمات کلیدی، محلی بودن سئو، بیچارگی به طراحی مجدد سایت، آموزش سئو و ... پیوستگی دارد.

قیمت سئو ساعتی چقدر است؟

قیمت سئو ساعتی، ماهانه و پروژه ای به همراه جزییات در صفحه تعرفه سئو سایت هستی دارد.

قیمت سئو و بهینه سازی را از کجا جویا شویم؟

شما می توانید با تماس با مشاورین ما، به صورت مجانی از میزان خرج های سئو برای سایت خود باخبر شوید.

هزینه سئو محلی چقدر است؟

گاهی اوقات به علت کوچک بودن کسب و کار، یا تخصصی بودن کسب و کار در محدوده جغرافیایی خاص،پیشنهاد ما سئوی محلی است.برای آگاهی ریزبین از میزان سئو با شماره تماس های 03136631641 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: